چهارشنبه, مارس 27, 2024
تبلیغات در وان و استانبول
تبلیغات شما اینجا +601159900878
خانهترکیهآیا سفر به ترکیه ممنوع است؟

آیا سفر به ترکیه ممنوع است؟

اخبار ترکیه _ آیا سفر و پرواز به ترکیه ممنوع است؟ خبر درباره ممنوعیت پروازها از ایران به ترکیه در دوران کرونا

سفر یعنی آرامش. انسان اهداف مختلفی از سفر دارد. سفر کاری، سفر زیارتی و سفر توریستی. سفر توریستی را می توان به پای پیاده رفت، یا با دو چرخه و یا با خودروی شخصی و یا با هواپیما و در قالب تورهای مسافرتی و گردشگری.

چندمدتی است که تور ترکیه یکی از علاقه های اصلی گردشگری ایرانی می باشد که به شهرهای مختلف ترکیه سفر می کنند و این شدت علاقه تی در دوران کرونا هم کم نشد و بلکه کاهش ارزش پول ملی کمی از شدت آن کاست، اما به تازه گی خبری درباره ممنوعیت پرواز به ترکیه در رسانه های داخلی ایران انتشار یافت و می خواهیم بررسی کنیم که آیا کلا سفر با هر وسیله ی زمینی و هوائی به ترکیه ممنوع شده است؟

اخبار خرید ملک در ترکیه توسط ایرانیان و فارسی زبانان برای کسب اقامت ترکیه و سرمایه گذاری در ترکیه . راهنمای خرید ملک در ترکیه برای کسب شهروندی ترکیه و اقامت ترکیه در سایت نیامندیهای ایرانیان ترکیه www.Tr90.ir
اخبار خرید ملک در ترکیه توسط ایرانیان و فارسی زبانان برای کسب اقامت ترکیه و سرمایه گذاری در ترکیه . راهنمای خرید ملک در ترکیه برای کسب شهروندی ترکیه و اقامت ترکیه در سایت نیامندیهای ایرانیان ترکیه www.Tr90.ir

در واقع پاسخ منفی است و تنها پرواز تورهای مسافرتی به کشور ترکیه ممنوع است و سایر پروازها به این کشور آزاد می باشد.

راهنمای سفر به ترکیه

سخنگوی سازمان هواپیمایی ایران می‌گوید تنها تورهای گردشگری به مقصد ترکیه «ممنوع» شده، اما دیگر پروازها به این کشور همچنان برقرار است.

محمدحسن ذیبخش روز سه‌شنبه، ۱۷ فروردین، به خبرگزاری ایسنا گفت که «پروازهای شخصی» به ترکیه برقرار است و «ممنوعیتی» شامل آن‌ها نشده است.

این خبر پس از آن منتشر می‌شود که خبرگزاری‌ها در ایران گزارش دادند با وجود اعلام ممنوعیت، فروش تور به ترکیه هم‌چنان ادامه دارد. خبرگزاری ایسنا روز سه‌شنبه به نقل از رؤسای انجمن‌های صنفی دفاتر خدمات مسافرتی نوشت که هنوز ابلاغیه‌ای در این زمینه به دست‌شان نرسیده و «آژانس‌های مسافرتی کماکان مجاز به فروش تور ترکیه هستند».

در روزهای گذشته، سعید نمکی، وزیر بهداشت، طی نامه‌ای خطاب به وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با بیماری کرونا خواسته بود با توجه به افزایش شیوع کووید ۱۹ در ترکیه، Turkey به مدت یک هفته رفت‌وآمد زمینی و هوایی با این کشور متوقف شود.

فقط نکته مهم اینکه مسافرانی که در کلیه پروازهای داخلی و خارجی اگر تست کرونای ایشان مثبت اعلام شده و سفرشان لغو شود، هزینه بلیت ایشان برگشت داده نخواهد شد!

www.TR90.ir

آیا سفر و پرواز به ترکیه ممنوع است؟ خبر ممنوعیت پروازها به ترکیه در دوران کرونا . راهنمای سفر به استانبول ترکیه در سایت ایرانیان ترکیه – اخبار ترکیه www.TR90.ir

مقالات ذات صلة

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

- Advertisment -
تبلیغات تور وان

الأكثر شهرة

احدث التعليقات