چهارشنبه, آوریل 24, 2024
تبلیغات در وان و استانبول
تبلیغات شما اینجا +601159900878
خانهترکیهافسس - جزیره پرنس ها - 1 سفر به دریای مدیترانه در...

افسس – جزیره پرنس ها – 1 سفر به دریای مدیترانه در ترکیه

اخبار ترکیه_ جاذبه های گردشگری ترکیه: افسس – جزیره پرنس ها – سفر به دریای مدیترانه در ترکیه

اگر حال و هوای سفر و گردشگری در ترکیه و دیدن مکان های زیبا و اسرارآمیز قدیمی ترین شهر جهان ، سرزمین باستانی تروا و زادگاه سانتا کلاوس را دارید ، این کشور پر از شگفتی را از دست ندهید البته باید خاطر نشان کرد به دلیل زیاد بودن جاذبه های گردشکری ترکیه زمان کافی برای کاوش همه موارد نخواهید داشت، اما بازید و آشنایی با معروف ترین جاذبه های ترکیه حس تاریخ هزاران ساله و مناظر خارق العاده این کشور را به شما القاء خواهد کرد.

جاذبه های گردشگری ترکیه

بازدید از افسس

افسس شهری باستانی و تقریبا مشابه یونان باستان چشمگیر می باشد. مکان های دیدنی آن شامل معبد هادریان ، آمفی تئاتر و کتابخانه سلسوس است.  البته نباید فراموش کرد ، ویرانه عظیم افسس شهری است از بناهای تاریخی عظیم و جاده هایی با ستون مرمر که آن را یکی از کاملترین شهرهای رومی در منطقه مدیترانه به حساب می آورند در کل گشت و گذار در این مکان حداقل یک روز طول می کشد.

سفر به دریای مدیترانه 

سفر دریایی خود را با کشتی ها یا قایق های چوبی موجود در سواحل آبی رنگ دریای مدیترانه لذت بخش کنید علاوه بر از دلفین ها و لاک پشت های غول آسا دریایی سواحل جنوبی ترکیه دیدن کنید.

جاذبه های گردشگری ترکیه: جزیره پرنس ها – سفر به ترکیه – جاذبه های گردشگری ترکیه – راهنمای سفر به ترکیه و مراکز تفریحی استانبول ترکیه در سایت ترکیه www.TR90.ir

جزیره پرنس ها

جزیره پرنس از مهمترین جاذبه های گردشگری استانبول ترکیه است. سکوت و آرامش این منطقه وصف ناشدنی است و مردم به جای وسایل نقلیه از کالسکه و دوچرخه سواری و اسب استفاده می کنند. جزیره پرنس یکی از بهترین مکانها برای گردشکری در ترکیه برای افردی که به دنبال آرامش هستند می باشد طوری که برخی مسافران 6 تا 7 روز را فقط در این جزیره می گذارند.

پاموکاله

یکی از مشهورترین عجایب طبیعی ترکیه پاموکاله یا به اصطلاح انگلیسی” قلعه پنبه ” چشم انداز بی نظیری از فعالیت های آتشفشانی به صورت دامنه های و شبیه منظری برفی ایجاد شده است.  علاوه بر قدم زدن در امتداد تراس های طبقه بندی شده و آب داغ غنی از کلسیم باستانی آن می توانید در هنگام غروب آفتاب عکس های بی نظیری از این نواحی داشته باشید.

صومعه سوملا

صومعه سوملا یکی از قدیمی ترین صومعه هایی است که در کل جهان ساخته شده است و ساخت آن به قرن 4 برمی گردد. این مکان خیره کننده در خارج از شهر ترابزون ترکیه واقع در صخره ای در امتداد ساحل دریای سیاه ساخته شده است،بدون شک گشت و گذار در اطراف این مجموعه مذهبی متروک ، با فضای داخلی کلیساهای مملو از نقاشی های دیواری زیبا ، یکی از بهترین مکانها برای دیدن متعصبین معماری و روحانی در ترکیه است.

کاپادوکیا یا دره کبوتر

هنگامی که به کاپادوکیا می آیید باید حداقل یک روز خود را در آنجا سپری کنید تا از صخره ها و مکان های دیدنی این دره بی نظیر دیدن کنید.دره کبوتر یکی از طولانی ترین دره ها است و برای دوستداران طبیعت مناسب برای پیاده روی است. 

پاتارا،جذابیت روستایی

سفر یک روزه به پاتارا فرصتی برای اسب سواری ، دیدن تاریخ و موج سواری در 22 کیلومتری سواحل سفید و گشت و گذار در شن و ماسه فراهم می کند . زمانی پاتارا زادگاه آپولو بوده و به طور حتم زادگاه سنت نیکلاس است. 

ماردین

ماردین شهری دلربا در جنوب شرقی آناتولی ، ترکیه واقع شده است. این شهر میراث معماری ، ثروت فرهنگی و تنوع مذهبی در سالهای 976-975 را به تصویر می کشد.  این منظقه توریستی سالانه بیش از 4 میلیون بازدید کننده دارد. 

https://www.propertyturkey.com/blog-turkey/15-beautiful-places-in-turkey-that-should-be-on-your-bucket-list

https://www.planetware.com/tourist-attractions/turkey-tr.htm

www.TR90.ir

مقالات ذات صلة

پاسخ بگذارید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

- Advertisment -
تبلیغات تور وان

الأكثر شهرة

احدث التعليقات