پنج‌شنبه, می 2, 2024
تبلیغات در وان و استانبول
تبلیغات شما اینجا +601159900878
خانهترکیهآدرس پستی در شهر وان ترکیه - تبلیغ وان ترکیه

آدرس پستی در شهر وان ترکیه – تبلیغ وان ترکیه

نیاز به آدرس پستی در شهر وان ترکیه – رستوران ایرانی در وان – ایرانیان وان – تبلیغات در وان ترکیه – تبلیغ تور وان

همانطور که می دونید ایران تحریم هست و برای تجارت اینترنتی باید حسابی در خارج کشور داشت. شهر وان نزدیک ترین شهر مرزی به ایران هست و بانک زراعت ترکیه برای ایرانیان حساب باز میکنه. حالا برای ثبت نام در گوگل نیاز به آدرس پستی دارم.

آدرس پستی در وان ترکیه

گوگل برای اعتماد سازی یک کد چند رقمی به آدرس پستی که بهش اعلام کنید می فرسته و در واقع بصورت یک پاکت نامه می فرسته که اون پاکت نامه بنام خود من هست نه شما که نگران سواستفاده ای هر چیزی باشید. برای راستی آزمائی لینک پایین رو در سایت خود گوگل ببینید:

https://support.google.com/adsense/answer/157667?hl=en

هزینه آدرس پستی در شهر وان ترکیه

در واقع برای اعتمادسازی در ابتدا ادرس رو به من میدید و من در سایت گوگل وارد می کنم، وقتی کد اومد و درست کار کرد هزینه شما پرداخت خواهد شد. البته خواهش می کنم توجه داشته باشید که قیمت مناسب برای این کار بفرمایید. چون من فقط یک آدرس پستی می خوام نه تور وان ترکیه!

اگه تو سایت علی بابا www.AliBaba.ir سرچ کنید قیمت تور زمینی وان 2.5 میلیون هست! با کل هزینه یعنی بلیت اتوبوس – رفت و آمد از مرز تا وان – هزینه 3-4 شب اقامت در هتل و صبحانه رایگان و اینترنت رایگان در وان

اما پیشنهاد بهتری برای شما دارم

تبلیغ تور وان – هتل وان و رستوران ایرانی در وان

چنانچه آژانس گردشگری فعال در زمینه توریسم ترکیه دارید و تور زمینی و هوایی یا رزرو هتل در ترکیه انجام می دید می تونیم یک معامله تهاتری انجام بدیم. به اینصورت که شما آدرس رو ارسال می کنید و من ثبت نام می کنم. وقتی کد اومد من تبلیغات شما رو در همین سایت یعنی اخبار وان و ایرانیان ترکیه به نشانی www.TR90.ir قرار میدم.

همچنین اگه رستوران ایرانی در وان ترکیه دارید یا هر نوع خدمات تجاری به ایرانیانی که قصد سفر به وان و هر یک از شهرهای ترکیه دارند ارائه می دید یک پیج دائمی در این سایت بهترین تبلیغ برای شما هست که در واقع یک تبلیغ رایگان برای شما به حساب میاد همونطور که برای من هم رایگان هست. البته پیشنهادات بهتری هم دارم از جمله اینکه پس از اینکه کد اومد من باید بیام شهر وان و اقامت یکی دو هفته ای داشته باشم و برای اون هم چنانچه هتل ایرانی یا هاستل ایران در ترکیه دارید می تونیم با تبلیغات و اقامت معامله تهاتری انجام بدیم! برای نمونه هتل تبریز در وان و …

تبلیغ تور وان

برای اطلاعات بیشتر و یا تبلیغ رایگان بصورت پیشنهاد معامله تهاتری که دادم کافیه که با شماره واتس من تماس حاصل فرمایید

+60-11-599-00-878

سایت راهنمای شهر وان ترکیه

www.Y22.ir

مقالات ذات صلة

پاسخ بگذارید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

- Advertisment -
تبلیغات تور وان

الأكثر شهرة

احدث التعليقات